NetSuiteを活用して透明性、効率、成長を手にしたLovesac

ガレージで始めたスタートアップから、苦労を経て画期的な家具デザイナー、家具メーカーになったLovesacの成長は、Microsoftの時代遅れの環境による非効率的なプロセス、乏しい透明性に脅かされていました。Lovesacは、店舗、オンライン、コールセンターというタッチポイントを横断するオムニチャネルのシームレスで優れた経験を可能にし、市場の需要に対応できる、すべての顧客、受注、在庫のデータを1つの画面で見ることができるクラウドベースのソリューションを望んでいました。


会社名

Lovesac

所在地

米国コネチカット州スタンフォード

業種

製造業、小売業

従業員数

300名以上

代替したシステム

Microsoft Dynamics GP, Proprietary Systems


“私たちはNetSuiteを活用して、実行中のビジネスのプロセスを効率化し、顧客満足とリピート客をもたらす全体的なオムニチャネルの経験を提供しています” Lovesac
“We use NetSuite to deliver a holistic, omnichannel experience that drives customer satisfaction and repeat business while streamlining our operational business processes.” Lovesac

テクノロジーがゲームを変える

LEARN HOW CLOUD ERP CAN STREAMLINE YOUR BUSINESS.

Schedule a free consultation

Technology Changes the Game

lovesac

Cloud platform, unified solution

With a cloud-based, unified solution from the back office to point of sale (POS), Lovesac delivers rich functionality and real-time visibility of all customer, order and inventory data to its Stamford, Conn. headquarters and across its 60+ retail stores. NetSuite also enables Lovesac to readily implement custom workflows to support unique operational and financial processes.

lovesac

Transformation from foundation to front line

Lovesac transformed its operations to continue its 50 percent, year-over-year revenue growth. NetSuite optimizes inventory and order management, while store associates get real-time visibility into customer, order and inventory information to deliver a quality and personalized experience.

lovesac

Scalability with insight

Lovesac is moving forward with new insights into key financial, operational and customer metrics to support informed and data-driven business decisions. With dramatically improved end-to-end processes, Lovesac is equipped to continue on its path of phenomenal revenue growth.


リソース


OneWorldグローバル経営管理についてさらに詳しく

お問い合わせ
営業担当者とチャット

NetSuiteにご関心をお持ちですか?

チャットを開始