ガレージで始めたスタートアップから、苦労を経て画期的な家具デザイナー、家具メーカーになったLovesacの成長は、Microsoftの時代遅れの環境による非効率的なプロセス、乏しい透明性に脅かされていました。Lovesacは、店舗、オンライン、コールセンターというタッチポイントを横断するオムニチャネルのシームレスで優れた経験を可能にし、市場の需要に対応できる、すべての顧客、受注、在庫のデータを1つの画面で見ることができるクラウドベースのソリューションを望んでいました。
Lovesac
米国コネチカット州スタンフォード
製造業、小売業
300名以上
Microsoft Dynamics GP, Proprietary Systems
“私たちはNetSuiteを活用して、実行中のビジネスのプロセスを効率化し、顧客満足とリピート客をもたらす全体的なオムニチャネルの経験を提供しています” Lovesac
“We use NetSuite to deliver a holistic, omnichannel experience that drives customer satisfaction and repeat business while streamlining our operational business processes.” Lovesac
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With a cloud-based, unified solution from the back office to point of sale (POS), Lovesac delivers rich functionality and real-time visibility of all customer, order and inventory data to its Stamford, Conn. headquarters and across its 60+ retail stores. NetSuite also enables Lovesac to readily implement custom workflows to support unique operational and financial processes.
Lovesac transformed its operations to continue its 50 percent, year-over-year revenue growth. NetSuite optimizes inventory and order management, while store associates get real-time visibility into customer, order and inventory information to deliver a quality and personalized experience.
Lovesac is moving forward with new insights into key financial, operational and customer metrics to support informed and data-driven business decisions. With dramatically improved end-to-end processes, Lovesac is equipped to continue on its path of phenomenal revenue growth.